Kerro pukeutumisestasi. Pukeuduitko tapahtumassa sään, tapahtuman/tilanteen ja ennalta annettujen ohjeiden mukaisesti, mm. oliko sinulla rintanimikyltti, varavaatetta jne. Jos pukeutumisesi oli puutteellista, mikä siihen oli syynä ja mitä tekisit toisin?
- Pukeuduin sään mukaan, eli minulla oli tuulta pitävät vaatteet. Rintanimikyltti jäi kotiin, mutta sitä ei tarvinnut niin paljon. Saimme koululta heijastinliivit, mitkä olivat hyvät tapahtumaan. Olisin ottanut enemmän varavaatetta mukaan, vaikka pakkasta ei ollut kauheasti mutta kuitenkin paikoillaan seisominen oli kylmää puuhaa.
Pääsitkö esivalmistelemaan tehtäväpistettäsi, mitä esivalmisteluita teit?
- Pääsin, sain tehdä muiden työntekijöiden kanssa pelejä pisteellemme ja viemään Angry Birds- pehmoleluja leikkeihin.
Miten otit asiakkaita vastaan, tervehditkö heitä (vaikka he eivät tehtäväpisteellesi olisi tulleetkaan), yrititkö houkutella uusia asiakkaita, kerro miten palvelit asiakkaita yksilöllisesti (esim. lapset, aikuiset jne.), kannustitko asiakkaita, millainen oli elekielesi (hymy, katsekontakti jne.), käytitkö matkapuhelinta (jos käytit, mihin tarkoitukseen/missä tilanteessa)?
- Tervehdin asiakkaita vähän väliä ja toivotin heidät tervetulleiksi. Kannustin lapsia ja juttelin silloin tällöin aikuisille. Pyrin ottamaan asiakkaisiin katsekontaktin ja hymyilin aina asiakkaille. Käytin matkapuhelinta vain kellon katsomiseen, kuvien ottamisiin.
Kysyitkö asiakkailta palautetta?
- Kysyin välillä mitä mieltä he olivat tapahtumasta ja lapsilta, että oliko kivaa.
Tutustuitko etukäteen fb-sivuille laitettuun materiaaliin, mm. oman tehtäväpisteen vastuut/turvallisuus? Jos et tutustunut, niin miksi et?
- Tutustuin, luin ohjeet tarkasti ja huolellisesti.
Olitko aktiivinen, oliko toimintasi asiakkaita arvostavaa/miten asiakkaiden arvostus näkyi toiminnassasi? Jaksoitko olla aktiivinen / asiakaspalveluhenkinen koko tapahtuman ajan?
- Olin aktiivinen ja toimintani oli asiakkaita arvostavaa. Jaksoin olla aktiivinen ja asiakaspalveluhenkinen koko tapahtuman ajan.
Miten huolehdit turvallisuudesta?
- Huolehdin turvallisuudesta siten, että pidin lapsia silmällä ettei he satuta itseään tai toisiaan. Olin myös Eveliina T:n kanssa Kick Bikessä ja huolehdin siinä, ettei muut ihmiset tule radalle ja lapsia jos heillä oli vaikeuksia pyörien kanssa.
Millaista oli / miten sujui yhteistyö toimipisteesi muiden työntekijöiden kanssa?
- Hyvin, pystyimme kommunikoimaan toistemme kanssa ja kaikki tiesivät mitä piti tehdä.
Noudatitko sovittuja työaikoja (esim. ruokatauon suhteen) ja sovitko työpisteesi vastuuhenkilön kanssa, jos jouduit poistumaan paikalta?
- Noudatin, tulin paikalle ajoissa ja kysyin pisteen vastuuhenkilöltä, että milloin sain mennä syömään.
Toimitko hyvien käyttäytymistapojen mukaisesti? Miten hyvät käyttäytymistavat näkyivät toiminnassasi?
- Käyttäydyin hyvin ja en saanut valituksia asenteestani, keskustelin työntekijöiden ja asiakkaiden kanssa ystävällisesti ja kohteliaasti.
Mitä opit?
- Opin järjestämään tapahtumaa ja tapahtumien turvallisuudesta.
- Pukeuduin sään mukaan, eli minulla oli tuulta pitävät vaatteet. Rintanimikyltti jäi kotiin, mutta sitä ei tarvinnut niin paljon. Saimme koululta heijastinliivit, mitkä olivat hyvät tapahtumaan. Olisin ottanut enemmän varavaatetta mukaan, vaikka pakkasta ei ollut kauheasti mutta kuitenkin paikoillaan seisominen oli kylmää puuhaa.
Pääsitkö esivalmistelemaan tehtäväpistettäsi, mitä esivalmisteluita teit?
- Pääsin, sain tehdä muiden työntekijöiden kanssa pelejä pisteellemme ja viemään Angry Birds- pehmoleluja leikkeihin.
Miten otit asiakkaita vastaan, tervehditkö heitä (vaikka he eivät tehtäväpisteellesi olisi tulleetkaan), yrititkö houkutella uusia asiakkaita, kerro miten palvelit asiakkaita yksilöllisesti (esim. lapset, aikuiset jne.), kannustitko asiakkaita, millainen oli elekielesi (hymy, katsekontakti jne.), käytitkö matkapuhelinta (jos käytit, mihin tarkoitukseen/missä tilanteessa)?
- Tervehdin asiakkaita vähän väliä ja toivotin heidät tervetulleiksi. Kannustin lapsia ja juttelin silloin tällöin aikuisille. Pyrin ottamaan asiakkaisiin katsekontaktin ja hymyilin aina asiakkaille. Käytin matkapuhelinta vain kellon katsomiseen, kuvien ottamisiin.
Kysyitkö asiakkailta palautetta?
- Kysyin välillä mitä mieltä he olivat tapahtumasta ja lapsilta, että oliko kivaa.
Tutustuitko etukäteen fb-sivuille laitettuun materiaaliin, mm. oman tehtäväpisteen vastuut/turvallisuus? Jos et tutustunut, niin miksi et?
- Tutustuin, luin ohjeet tarkasti ja huolellisesti.
Olitko aktiivinen, oliko toimintasi asiakkaita arvostavaa/miten asiakkaiden arvostus näkyi toiminnassasi? Jaksoitko olla aktiivinen / asiakaspalveluhenkinen koko tapahtuman ajan?
- Olin aktiivinen ja toimintani oli asiakkaita arvostavaa. Jaksoin olla aktiivinen ja asiakaspalveluhenkinen koko tapahtuman ajan.
Miten huolehdit turvallisuudesta?
- Huolehdin turvallisuudesta siten, että pidin lapsia silmällä ettei he satuta itseään tai toisiaan. Olin myös Eveliina T:n kanssa Kick Bikessä ja huolehdin siinä, ettei muut ihmiset tule radalle ja lapsia jos heillä oli vaikeuksia pyörien kanssa.
Millaista oli / miten sujui yhteistyö toimipisteesi muiden työntekijöiden kanssa?
- Hyvin, pystyimme kommunikoimaan toistemme kanssa ja kaikki tiesivät mitä piti tehdä.
Noudatitko sovittuja työaikoja (esim. ruokatauon suhteen) ja sovitko työpisteesi vastuuhenkilön kanssa, jos jouduit poistumaan paikalta?
- Noudatin, tulin paikalle ajoissa ja kysyin pisteen vastuuhenkilöltä, että milloin sain mennä syömään.
Toimitko hyvien käyttäytymistapojen mukaisesti? Miten hyvät käyttäytymistavat näkyivät toiminnassasi?
- Käyttäydyin hyvin ja en saanut valituksia asenteestani, keskustelin työntekijöiden ja asiakkaiden kanssa ystävällisesti ja kohteliaasti.
Mitä opit?
- Opin järjestämään tapahtumaa ja tapahtumien turvallisuudesta.
Hei Janetta, hyvä blogikirjoitus :) Olit pohtinut kaikkia aiheita ja aina hyvää on se, jos/kun tapahtumista oppii jotain uutta. t.Päivi
VastaaPoista