Miten suunnitelu onnistui?
- Me saimme jo selkeän suunnitelman ennen kuin lähdimme Pentikille, joten suunnittelu sujui hyvin. Ja ryhmän kanssa oli helppo päästä yhteisymmärrykseen.
Mikä oli oma panoksesi suunnitelussa? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?
- Olin osana suunnittelua ja ryhmämme teki tasapuolisesti suunnitelmia ja tehtäviä. Ryhmällämme oli samanlaisia mielipiteitä ja kokosimme niistä yhteisen kattauksen mikä sopi kaikille.
Missä ja miten suunnittelu tapahtui? (mitä välineitä käytit suunnitteluun?)
- Suunnitelu tapahtui ensin koulussa ja kotona, sitten toteutus Pentikillä. Suunnittelun avuksi käytimme Pinterestiä ja We Heart It: tia, joista etsittiin sitten kuvia mitkä kiinnostivat ja tehtiin niistä vedenpitävä suunnitelma.
Miten suunnitelma toteutui? Muokkautuiko se matkalla vai mitä tapahtui?
- Suunnitelma toteutui suunnitelman mukaisesti ja pysyimme kokoajan suunnitelmassa ja se ei muuttunut ollenkaan matkan aikana. Eli meillä oli alusta lähtien todella hyvä suunnitelma.
Yritysyhteistyö
Miten kuvailisit omaa rooliasi projektissa? Olitko asiakaspalvelija vai palveluntuottaja
vai itse yrittäjä? Perustele vastauksesi eli miksi sinusta tuntuu että olit jokin
edellämainituista.
- Oma roolini projektissa oli palveluntuottaja, hoidin asiat muun ryhmäläisteni kanssa ja en ollut yrittäjä. Koko ryhmä teki kuitenkin tasapuolisesti tehtäviä.
Mitä opit yritysyhteistyöstä?
- Opin työskentelemään kaikkien kanssa ja tasapuolisesti. Myös työskentelemään yrityksen kanssa.
Mitä etua tai / ja hyötyä arvelet Prisman/Pentikin saaneen itselleen?
- Paljon mainostusta ja Pentik sai enemmän asiakkaita. Perjantaina oli Pimeän kaupan illat ja se oli hyvä asia Pentikille kuin myös kattauskilpailulle.
Mitä etua projektista oli oppilaitokselle?
- Koulumme sai enemmän hyvää kuuluvuutta ja mainostusta.
Vuorovaikutus ja ryhmätyö
Mikä oli oma roolisi ryhmässä?
- Oma roolini ryhmässä oli olla suunnittelija ja suunnittelun toteuttaja.
Oliko ryhmätyöskentelynne tasa-arvoista vai tekikö joku enemmän kuin muut?
- Ryhmätyöskentelymme sujui tasa-arvoisesti ja kaikki teki saman verran tehtäviä ja kukaan ei jäänyt ulkopuolelle.
Mitä parannettavaa ryhmänne työskentelyssä oli?
- Ei mitään, ryhmämme työskenteli miten ryhmän pitäisikin työskennellä, eli tasa-arvoisesti ja tasapuolisesti.
Otitko muut huomioon? Miten?
- Otin muut huomioon, kuuntelemalla ja auttamalla muita.
Miten ja mitä kanavia pitkin vuorovaikutus toimi?
- Puhelimien kautta ja suullisen kommunikaation kautta.
Asiakaspalvelu
Miten oma toimintasi tuki asiakaspalvelutoimintaa?
- En itse ollut asiakaspalvelu tehtävissä koska jouduin lähtemään aikasemmin.
Toimitko asiakaslähtöisesti ja asiallisesti asiakkaat huomioiden ja heitä kunnioittaen?
- En itse ollut asiakaspalvelu tehtävissä koska jouduin lähtemään aikasemmin.
Kuka oli asiakas tässä projektissa?
- Tässä projektissa asiakkaana voisi olla Pentik yrityksenä.
Millainen oli asiakaspalvelijan roolisi?
- En itse ollut asiakaspalvelu tehtävissä koska jouduin lähtemään aikasemmin.
Viestintä
Millaisia viestinnän välineitä käytitte?
- Käytimme puhelimia sekä suullista viestintää projektin aikana.
Keiden välillä viestintää tapahtui?
- Ryhmämme, luokkalaistemme ja opettajan välillä.
Onnistuiko viestintä suunnitellusti?
- Onnistui hyvin ja suunnitellusti.
Oliko viestintämateriaalia riittävästi ja oliko se asianmukaista ja projektia tukevaa?
- Viestintämateriaalia oli hyvin. Sen materiaali kertoi keitä olemme ja mistä tulemme. Sekä mistä kattauskilpailusta on kyse.
Oliko ohjeistusta riittävästi ja miten se toimi?
- Ohjeistusta oli riittävästi ja tarpeeksi. Mitään ei jäänyt epäselväksi ja kaikki ymmärrettiin helposti.
Mitä tekisit toisin?
- Olisin mainostanut vielä enemmän kilpailua, vaikka esimerkiksi sosiaalisessa mediassa. Muuten projekti sujui hyvin.
Reflektio
Miten projekti kokonaisuutena onnistui?
- Projekti onnistui hyvin kokonaisuutena ja suunnitelman mukaisesti. Projektia oli hauska tehdä.
Miten ryhmäsi onnistui?
- Ryhmämme onnistui hyvin ja olin tyytyväinen omaan ryhmääni.
Mitä tekisit toisin?
- En tekisi mitään toisin. Projekti sujui suunnitelman mukaisesti ja noudatimme annettuja ohjeita.
Mitä hyvää ja mitä huonoa?
- Hyvää oli ryhmän kommunikaatio ja myös suunnittelu vaiheessa oli kiva, että opettajakin oli mukana, sillä häneltä sai hyviä ideoita.
Mitä taitoja opit?
- Opin kattamaan erilaisesti ja työskentelemään pienen paineen alla.
Mitä olisit kaivannut lisää?
- En olisi kaivannut mitään muuta projektiin. Mukava kokonaisuus ja mahtava ryhmähenki.
Hienosti aikataulussa ja mukava kuulla, että koit projektin mukavana. Perustele vastauksiasi hieman paremmin. Esim. pentikin myymälä voisi olla asiakas eikä välttämättä Pentikin asiakkaat.. oliko viestintää Pentikin myymäläpäällikön ja teidän välillä? Yritysyhteistyö = yhteistyö yrityksen ja luokkamme välillä. Täydennä vielä vähän perusteluilla ja tarkista lauserakenteet ja oikeinkirjoitus. Hyvää työtä.
VastaaPoistaTehtävä hyväksytty =)
VastaaPoista